بیماران کلیوی و پزشکان را جشن می گیرند روز ملی چین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران کلیوی و پزشکان را جشن می گیرند روز ملی چین

روز ملی جشنواره بزرگ در چین کل کشور را جشن خواهد شد. در سال 2014، یک گروه از بیماران مبتلا به کشورهای دیگر بیماری کلیوی شرایط درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری. در روز ملی این سال، این بیماران در این روز بزرگ با پزشکان و پرستاران اینجا جشن می گیرند، و آنها را یک حزب فراموش نشدنی. همه ما می خواهیم کشور می تواند تبدیل به به طور فزاینده ای قدرتمند، و بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به بهبود بیمارستان ما به دست آوردن.

گروه بین المللی SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است همواره در تلاش برای ساخت یک خانواده بزرگ برای بیماران کلیوی از کشورها و نژادهای مختلف. در این خانواده، پرستاران بیماران خود را به بهترین پرستاران مراقبت می دهد و پزشکان درمان مفید تر. هیچ یک از بیماران کلیوی احساس بی حوصله و یا پشیمانی.

در این بازی، ما می توانیم عمیقا در اینجا احساس تمام بیماران کلیوی و دوست دارم هر هر دو پرستاران و پزشکان. شکی نیست که این را می دهد پزشکان کارکنان اعتماد به نفس و ارزش به همه چیز ما می توانیم را به این بیماران یک زندگی جدید وجود دارد.

در حالی که این اقدامات حرفه ای نیست، ما می توانیم پیدا کردن تمام هنرمندان توسط قلب انجام داده اند. پس این بازی در بسیاری از خندد به پایان رسید.

در اینجا، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یا نارسایی مزمن کلیه حتی نه تنها سلامت بلکه گرما. ما اعتقاد داریم که هیچ زندگی زیبا تر است انتظار برای تمام بیماران کلیوی است. بهترین آرزوها برای همه.





:: برچسب‌ها: پزشکان کلیه و بیماران، جشن روز ملی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: